czwartek, 16 października 2014

Pokaz slajdów

Zapraszam na pokaz slajdów do Biblioteki Publicznej w Zielonkach. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Oprócz moich zdjęć ze słonecznej Italii możecie zobaczyć zdjęcia z wyprawy żeglarskiej na drugą półkulę mojej kursantki Agnieszki Łopaty oraz zdjęcia z Czarnogóry mojej koleżanki, fotografki Ani Musiał.


Tymczasem mała zapowiedź Toskańskiego słońca.

Nasza ścieżka na basen:

Poszczęściło nam się w Volterze.  Trafiliśmy w takie klimaty:



Widok z naszej miejscówki. Genialne klimatyczne miejsce, posiadłość sprzed kilkuset lat:






2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne miejsce! Cudowne zdjęcia!

Ola pisze...

Hmm, takie wakacje to ja rozumiem :) Zdjęcia przecudne, zatrzymujące zjawiskowe chwile, ulotne piękno momentu:) Bardzo narobiły mi apetytu na dalsze podróże :)

Prześlij komentarz

Miło mi że do mnie wstąpiłaś/eś. Jeżeli masz ochotę, coś Ci sie spodobało lub nie napisz :)